Organizaţia Mondială a Sănătăţii face referiri clare la importanţa desfăşurării activităţilor fizice. Două ore şi jumătate, mai exact, 150 de minute de exerciţii pe săptămână (activităţi aerobice moderate şi două sau trei şedinţe de forţă) ar fi suficiente pentru ca noi să ne menţinem fizic într-o formă bună.

 

20 de minute de mers pe jos (sau două reprize a câte 10 minute) ar trebui să fie suficient pentru o stare de bine.

“Simplul fapt de a pune un picior în faţa celuilalt, de a păşi, declanşează o cascadă de beneficii pentru sănătatea noastră”, explică specialiştii de la Harvard Medical School, în cel mai recent articol.

 

Mersul pe jos nu este doar un exerciţiu eficient de a ne menţine greutatea ideală, ci ne ajută să reducem nivelul colesterolului “rău”, să controlăm nivelul zahărului din sânge sau să reducem riscul de diabet sau boli cardiovasculare. De asemenea, ne ajută să fim mai bine şi mai fericiţi.

 

Citește mai mult: Stiri TVR

 

Articol preluat de pe cunoastelumea.ro:

 

http://www.cunoastelumea.ro/sfaturi-ale-expertilor-de-la-harvard-in-legatura-cu-doza-zilnica-de-sport/

Sfaturi ale experţilor de la Harvard în legătură cu doza zilnică de sport…

19 octombrie 2020