29 martie 2020

Primul retailer din România care decide să nu crească preţurile. Măsura vizează sute de produse

Pe fondul măsurilor economice tot mai drastice luate în urma răspândirii pandemiei de COVID-19, reprezentanţii Carrefour au decis să plafoneze preţul pentru până la 500 de produse esenţiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie.

 

Plafonarea preţurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paste, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă şi sucuri, lactate şi brânzeturi, mezeluri şi specialităţi, cafea şi dulciuri, îngrijire personală şi produse pentru bebeluşi. Lista completă putând fi consultată pe site-ul companiei.

 

Reprezentanţii businessului spun că decizia este în întregime a Carrefour, luată independent.

 

„Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piaţă liberă şi că preţul produselor furnizate se formează în funcţie de cerere şi ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăţi logistice sau operaţionale.” 

 

Citeste mai multe detalii pe businessmagazin.ro:

 

https://www.businessmagazin.ro/actualitate/primul-retailer-din-romania-care-decide-sa-nu-creasca-preturile-masura-vizeaza-sute-de-produse-19027796