Deși nu ne place, stresul face parte din viață. Este imposibil să scăpăm complet de el, dar există modalități de a reduce efectul stresului asupra sănătății noastre fizice și mentale.

 

Acestea sunt tehnici destul de simple, iar urmându-le, în curând, vei începe să te simți mult mai bine.

Iată care sunt ele:

 

1. Fii singur cu tine

 

Alți oameni sunt adesea sursa de stres și haos în viața ta. Cu cât sunt mai mulți oameni din jurul tău, cu atât vei aduce mai mult stres în viața ta.

Asigură-te că îți rezervi timp în care poți fi singur cu tine însuți. Fă exerciții de respirație și exersează meditația.

 

2. Ai răbdare și gândește rațional

 

În momentele în care viața devine prea haotică, încearcă să nu-ți pierzi răbdarea și nu panica. Este indicat să-ți planifici programul pentru ziua următoare.

Începe simplu. De exemplu, împachetează-ți valiza de drum cu câteva zile înainte de călătorie, pregătește-ți hainele pentru mâine de cu seară și așa mai departe.

 

3. Fă-ți timp pentru activități fizice

 

Exercițiile fizice sunt utile nu numai pentru sănătatea fizică, ci și pentru cea mentală. Data viitoare când mergi la o fugă, amintește-ți: acest lucru te va ajuta să găsești pacea.

 

4. Păstrează-ți optimismul

 

Întregul truc este de a nu permite ca iritarea și mânia să te învingă pe tine însuți.....

 

Citeste continuarea articolului pe psihologiadeazi.ro:

 

https://psihologiadeazi.ro/8-trucuri-zen-care-iti-vor-face-viata-mai-buna-ameliorand-stresul/

8 trucuri Zen care îți vor face viața mai bună, ameliorând stresul

31 martie 2020