Scapă de angoasa zilei de LUNI

După weekend – aşteptat de duminica trecută -, ziua de luni are pentru multă lume o semnificaţie oarecum neplăcută. ”Iar e luni!” Dar totul ţine de perspectivă. Luni este un nou început, este o şansă să trăim, să învăţăm, să îi auzim pe cei dragi măcar la telefon, să ne bucurăm de lumea în care trăim. Iată câteva idei care să pot transforma ziua de luni într-o zi extraordinară.

Cum ar fi ca în loc de lumina violentă a ecranului telefonului să priveşti lumina naturală a zilei şi să inspiri adânc aer curat în timp ce deschizi fereastra? Mult mai plăcut şi mai natural pentru ochii tăi.

Nu da fuga imediat în bucătărie să faci o cafea ci bea un pahar sau două de apă plată (cu o picătură de lămâie – dacă îţi place gustul acrişor). Peste noapte resursele de apă ale organismului se diminuează (de asta nevoia de a merge la toaletă imediat ce ne trezim) şi deşi pare că o cafea ne salvează, de apă avem nevoie pe stomacul gol.

Mişcarea ne face mai energici luni dimineaţa

Apoi poţi pune de cafea şi cât se face cafeaua nu te uita la telefonul mobil. Ai timp toată ziua. Este timpul pentru câteva exerciţii de stretching şi de relaxare a muşchilor. Unele dintre cele mai eficiente sunt cele care îţi plac. Da, şi genuflexiunile sunt OK. Dacă dacă vrei, poţi face două asane de yoga.
Yoga este o sursă de energie şi menţine starea de sănătate generală a organismului

”Surya Namaskar sau Salutul Soarelui este cea mai cunoscută succesiune de asane din practica yoga şi este suficient dacă îmi încep ziua cu câteva repetări pentru a mă simţi energizată şi gata să fac faţă provocărilor de peste zi. Este nelipsit din practica mea zilnică” spune cântăreaţa Sylvia, de curând devenită şi profesor de yoga.

De altfel, yoga îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare şi autocontrolul şi yoga ameliorează stările de anxietate şi depresie.
Tehnicile de respiraţie din yoga (pranayama) sunt de un real ajutor atunci când urmăreşti dezvoltarea capacităţii pulmonare sau tratarea unor afecţiuni din sfera bolilor respiratorii. Pe internet se găsesc numeroase tutoriale, dacă nu ai încă posibilitatea să mergi la o clasă de yoga.

Săptămâna poate începe cu un mic dejun simplu

Citeste mai multe detalii pe csid.ro:

https://www.csid.ro/lifestyle/psihologie-si-cariera/scapa-de-angoasa-zilei-de-luni-17870065/

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.