5 soluţii la îndemână ca să nu mai sforăi

Persoanele care sforăie ar trebui să meargă la un specialist ORL pentru a vedea ce e de făcut. În anumite situaţii, e nevoie şi de o monitorizare atentă a somnului într-un cabinet de neurologie. Însă specialiştii vin cu soluţii la îndemâna oricui pentru a creşte calitatea somnului.

1.Încercaţi să dormiţi pe o parte şi să evitaţi somnul pe spate care duce la migrarea limbii şi a vălului palatin către interior, acest fenomen ducând la oprirea respiraţiei în somn.

2.Menţineţi greutatea optimă. La unele persoane, eliminarea excesului ponderal duce la eliminarea sforăitului.

3.Evitaţi consumul de alcool şi încercaţi să dormiţi minimum 7 ore pe noapte. Sunt obiceiuri sănătoase care scad riscul problemelor date de întreruperea respiraţiei în somn.

4.Faceţi aerosoli, schimbaţi pernele care pot conţine alergeni şi hidrataţi-vă cu cel puţin 2 l de apă pe zi. Aceste măsuri vă pot asigura un somn liniştit, fără zgomote neplăcute.

Citeste mai multe pe csid.ro:

http://www.csid.ro/health/sanatate/5-solutii-la-indemana-ca-sa-nu-mai-sforai-16185235/

 

Please follow and like us:
error

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.