România rurală, la export

Tradiţia este atuul pe care mizează autorităţile ca să atragă mai mulţi turişti străini în ţară. Imaginea satului autentic şi meşteşugurile au fost promovate de Autoritatea Naţională pentru Turism la Târgul de profil de la Varşovia.

Icoanele din lemn ars, un război de ţesut transmis din generaţie în generaţie şi bucatele tradiţionale i-au atras pe turişti la standul României organizat de Autoritatea Naţională pentru Turism la târgul de profil din Varşovia. România a fost de altfel ţară parteneră a celei de-a 24-a ediţii.

Anca Nedea, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism: „Am avut ca parteneri diferite zone, destinaţii turistice din românia, din nou transilvania a fost anul acesta un alt brand ambasador având în vedere că a fost denumită destinaţia numărul 1 a planetei. Pe lângă Transilvania şi Brâncuşi am adus mereu ca parteneri lângă noi destinaţii consacrate sau care îşi doresc să îşi consacreze brandul din România şi care au reuşit să capitalizeze multă imagine alături de noi. Avem alături de noi Gorjul, care este casa lui Brâncuşi, dar şi ţinutul Negreşti-Oaş, poarta de intrare în Maramureş.”

Citeste continuarea pe digi24.ro:

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/romania-rurala-la-export-622975

Please follow and like us:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.