SALATĂ VERDE – 96% APĂ. Conţine şi acid folic, esenţial pentru gravide, vitaminele A şi K, care susţin sistemul imun şi pec el osos, şi fibre care ţin la distanţă senzaţia de foame. 

 

TULPINI DE ŢELINĂ – 95% APĂ. Conţine doar 16 calorii la 100 de grame, dar este bogată în vitamina K şi potasiu, substanţe nutritive care protejează inima şi oasele.

 

RIDICHI – 95% APĂ. Sunt delicioase într-o salată de vară, dar oferă şi multe beneficii organismului. Ridichile conţin antioxidanţi (în special antocianină) care susţin sănătatea sistemului cardiovascular şi sunt asociaţi cu un risc mai scăzut de diabet.

 

CASTRAVEŢI – 95% APĂ. Se numără printre cele mai hidratante alimente, dar conţin şi vitamina K, potasiu şi magneziu. În comparaţie cu alte legume bogate în apă, castraveţii au cel mai reduc conţinut caloric – 8 calorii la 50 de grame.

 

ROŞII – 94% APĂ. Sunt bogate în licopen, un antioxidant cu rol important în prevenirea multor forme de cancer (în special cel de prostată). De asemenea, sunt surse excelente de vitamine şi minerale, precum şi fibre.

 

DOVLECEL – 94% APĂ. Are foarte puţine calorii – 15 la 100 de grame –, dar este bogat în vitamina C, esenţială pentru imunitate şi prevenirea infecţiilor respiratorii.

 

Citeste mai multe detalii pe csid.ro:

 

https://www.csid.ro/diet-sport/dieta-si-nutritie/15-alimente-bogate-in-apa-dar-sarace-in-calorii-sunt-perfecte-la-dieta-19420364/

15 alimente bogate în apă, dar sărace în calorii. Sunt perfecte la dietă!

14 iulie 2020